دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني شيراز -   دانشكده پرستاري ام البنین (س) لامرد 

موضوع: آشنايي با طرح تكريم ارباب رجوع

يكي از هدفهاي اصلي هر سازمان، جلب رضايت مشتريان و خدمت گيرندگان از طريق ارائه خدمات با كيفيت مطلوب است. در نظام اداري و اجرايي نيز رضايت مردم از خدمات دستگاههاي دولتي يكي از شاخصهاي اصلي بخش كارآموزي و رشد و توسعه مي باشد و مولفه هايي از قبيل سرعت، صحت و دقت در انجام كار مراجعان چگونگي رفتار و برخورد با خدمت گيرندگان و اطلاع رساني مناسب، عواملي هستند كه رضايمندي خدمت گيرندگان و مراجعين دستگاههاي دولتي مي شوند. به منظور ايجاد ساز و كار لازم در ارائه خدمت مطلوب مناسب و مؤثر به مردم و برخورد مناسب كاركنان با مراجعان و نهادينه شدن موضوع رضايمندي مراجعان دانشگاه علوم پزشكي در راستاي اين هدف در سال 88 اقدام به تشكيل كميته (( طرح تكريم ارباب رجوع)) نمود.

اهم اهداف طرح تكريم ارباب رجوع

1- اطلاع رساني مناسب به مراجعين درباره نحوه خدمت رساني از طريق تابلو اعلانات، بروشور، كتاب، راهنما ....

2- بازنگري و اصلاح و مهندسي مجدد روشهاي انجام كار به منظور ايجاد سهولت و افزايش سرعت و دقت در خدمت رساني بهينه به ارباب رجوع

3- تدوين منشور اخلاقي سازمان به منظور ايجاد برخورد مشفقانه و مناسب

4- نظرخواهي از مراجعان به سازمان درباره كيفيت خدمت دهي و چگونگي برخورد كاركنان

5- ايجاد ساز و كارهاي لازم به منظور تشويق كاركنان كه موجب رضايت خدمت گيرندگان مي شوند و برخورد با كاركنان خطاكار

6- نظرسنجي از مردم درباره رضايت آنان از كيفيت خدمت رساني دستگاه


خلاصه اي از مفاد منشور اخلاقي دانشكده

1- حفظ و ارتقاي سلامت جامعه

2- احساس مسئوليت نسبت به وظايف واهداف دانشكده

3- انجام وظايف به صورت مؤثر، كارآمد، در اسرع وقت و مطابق با ضوابط مربوطه

4- وقت شناسي، خوش رويي، راهنمايي مراجعين ، رعايت عدالت با ارباب رجوع و هدف خدمت به مردم با كيفيت بالا و بهترين روشها.
تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1396-4-12 10:10        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ